2008. február 3., vasárnap

Superbowl!!!!! (Giant - I'll See You in my Dreams)

A sok régi sztori mellett itt egy aktuális esemény - amikor ezt írom, akkor épp zajlik a világ egyik legnézettebb médiaeseménye, a Superbowl. Mind a bátyám, mind én nagyon nagy amerikai futball rajongók vagyunk, így gondolom jelenleg Ő is nézi a meccset. Ennek semmi köze Albániához, sőt, mire ezt olvassátok, már a végeredmény is minden bizonnyal ismert lesz, azonban amikor ezt írom, még zajlik a meccs. Így sztori helyett ezúttal inkább a TV-t bámulom (most legalább kiderült, hogy szeretem az amerikai focit.). Azért mára is kerestem egy dalt, méghozzá a Superbowl egyik résztvevője, a Giants által ihletve a Giant nevű amerikai dallamos rock-banda egyik nótáját, amely igaz a Superbowlra is, amelyet álmaimban is nézni/látni fogok.



Remélem jövőre ilyenkor Thomas Larsson - Flight Of The Falcon című dalát fogom belinkelni :)

2 megjegyzés:

Egyfejű írta...

Halli Öcsikém!
Jól beletaláltál, gz a Giantsnak :)
Érdekes egy meccs volt, azért is ritkaságszámba ment, mert nem drukkoltam senkinek, mivel azt sem tudtam eldönteni, melyiket szeretem kevésbé.

BZ / Wendigo írta...

Superbowl-ilag nem vagyok túlzottan képben, még Kanadában nézegettem anno, mivel ott azért közelebb voltam a tűzhöz. :-) De azért annyira nem kapott el a tojáslabda-mánia. Ez a Giant dal viszont... Na, ez elkapós.