2008. április 28., hétfő

Vedd könnyedén... (Dragon - Take it Easy)

Most valóban ismeretlen előadó következik, ugyanis készülgető nagylemezemről fogtok hallani egy igencsak kezdeti stádiumban levő demót. A dal egyébiránt elvileg a nyolcadik az albumon, címe Take it Easy, azaz Vedd könnyedén, a főhös kevés laza pillanatainak egyike, amikor a koncepciós albumon épp nem a túlélésért vagy a céljáért küzd. A videót azért csináltam, hogy a dalt meg lehessen hallgatni, a következő demóra majd komponálok valami jobb "képi" megjelenítést is.



Ezúton szeretném megragadni az alkalmat, hogy köszönetet mondjak mindenkinek, aki felköszöntött név és születésnapomon. Sokan kellemesen leptek meg, sokan ismeretlenül voltak figyelmesek, és voltak, akiktől jólesett volna egy köszöntés, vagy bármi, de nem tiszteltek meg vele. Ez előbbieknek száll sok szeretetem, ez utóbbiak pedig szégyelljék magukat - essen ez nekik legalább olyan rosszul, mint nekem esett - Nem épp életem legboldogabb születésnapja volt ez...

4 megjegyzés:

Neld írta...

Üdvözletem!

Még egyszer szépeket és jókat születésnapod/otok alkalmából!

A dalról rosszat nem tudok, nem is akarok írni. Nincs szöveg, így bármikor meghallgatható.
A dallamok és a zúzás pont jó egyensúlyban vannak egymással, könnyen magával ragadja az embert.
Jó a hangszerelés és profin van előadva.
Köszönöm, hogy meghallgathattam.
Szép volt, így tovább. Jó lemez lesz ebből, ha ilyen jó dalok kerülnek fel rá.

Ja, és a látványvilág plusz pont :))

Duplavid írta...

Utólagosan is (össze-vissza szégyellve magam) Isten éltessen soká, és sok-sok boldogságot kívánok!

Gyu írta...

Vettem magamnak tortát, így mielőtt kezdem a diétát felköszöntöm magamat :)

tordek-san írta...

Remek!
Ha a lemez fele ilyen jo lesz mar vilagsiker.(nalam biztos)