2008. október 2., csütörtök

Lokálpatrióta lettem... (Magazin - Siker, Magazin - Hosszú Forró Nyár, Slam - Szivemből szól ez a dal)

Kis pihi után most újra egy-két ritkaság felfedezésével folytatom a blogot, sőt ez az újdonság kapcsolódik szűkebb pátriámhoz, Százhalombattához is, hiszen a Magazin zenekar ezer szállal kötődik ide. Először is tekintsük meg a zenekar történelmét, amelyre sajnos pont nem igaz a dal címe, ami Siker:



Sajnos erről a bandáról túl sok információm nincs (én kérek elnézést), de amit 2008-ban műveltek, az igencsak megdobogtatta a szívemet - nemcsak azért, mert itt játszódik a klip a főtéren, hanem mert bizony azt a dallamos rockzenét játsszák, ami nekem tetszik... Íme a friss klip, a Hosszú forró nyár!



S részemről az öröm, hogy egyrészt egy helyi zenekarról írhattam, másrészt olyan zenét játszanak, amit szeretek - csak így tovább srácok!

S hogy három videó legyen, mivel van közös metszet, így a méltatlanul ismeretlen magyar Slam zenekar dala következzék harmadiknak reprezentálva a magyar west-coast igen rövid időszakát:



Még akarunk ilyen Magazint és ilyen Slam-et! Sokat!

1 megjegyzés:

Egyfejű írta...

Hali Öcsikém!
Kiegészítő információ:
Október 13.-án 18 órától a Hamvas Béla Városi Könyvtár Hangtárában a Magazin együttes a vendég.
(lásd a www.hbvk.hu honlap Rendezvények menüpontjánál.)
Tényleg öröm, hogy a megalakulás után több, mint 20 évvel végre igény van az ilyen jellegű zenére.
Szerencsére nem lett igazam, mert Sügér barátomnak (Molnár Attila, a zenekar dobosa) pár éve azt javasoltam: ha cd-t akartok megjelentetni csináljatok mulatósch nótákat. :)