2008. október 7., kedd

Eltelt 20 év... (Huey Lewis - Do You Believe in Love,Huey Lewis - Heart and Soul, Huey Lewis - Trouble in Paradise,Huey Lewis - The Best of Me)

...amióta hazajöttem Bogotából. végtelen szomorúsággal "ünneplem" ezt az évfordulót, mert életem legcsodásabb 3 évét töltöttem ott - erre lehet azt mondani, nekem legalább jutott 3 fantasztikus év... Nagyon sok zenével ismerkedtem meg ott, a helyiek nagyon jó lemezeket gyártottak licencben, és ott ért az első olyan film-élmény, amely TV előtt is igazi izgalomba hozott (ez bizony a Vissza a Jövőbe első része volt, ami azóta is kedvencem). Abban pedig volt egy zenekar, amely "motorja" a zsüriben ült, amikor Martyék játszottak a tehetségkutatón. A Power of Love című nótájuk, és a Huey Lewis sound totálisan összenőtt a filmmel - szerencsére. Még nagyobb szerencsére volt azért sok más jó nótájuk is. Kezdjük a mai "műsort" egy olyan dallal, amit vagy 25 éve imádok, de egész ma estig nem tudtam, ki az előadó - ugyanis amikor megkedveltem, akkor még nem volt internet és nem tudtam angolul, azóta pedig nemigen hallottam. De ma, a Chuck nevű sorozat 2. szezon 2. részében felbukkant a dal a fantasztikus Yvonne Strahovski főszereplésével és azonnal keresni kezdtem. S meg is találtam - hát nem egy Huey Lewis nóta? De :)



Ütnek a kórusok, a klip vicces, vidám... miért nincsenek most ilyen bandák? No mindegy...ahogy el lehet az élet sikerein és sikertelenségein is gondolkodni. Vajon miért van az, hogy akinek nagy a szíve és szép a lelke, azt sosem értékelik eléggé? Talán Huey Lewis ezt is megválaszolja a Heart and Soul című nótában...



Talán azért lehet mindez, mert a Paradicsomban is lehetnek gondok - ahol bele lehet egy levesbe köpni, ott meg is teszik... Következzék tehát a Trouble in Paradise (felhívom a figyelmet a zenekar vokális és egyéb zenei képességeire).



Rengeteg Huey Lewis nótával fejezhetném be ezt a mai összeállítást, de azt hiszem lelkileg ezzel tudok azonosulni a legjobban, ami most következik - The Best of Me.



Nézzetek és hallgassatok sok-sok Huey Lewist, nagyon vidám, klassz zene. Éljenek a 80-as évek!

3 megjegyzés:

adeptus írta...

Manapság ennyire életvidám zene nincs is. Pedig ránkférne!

Gyu írta...

Valahgoy a 80-as évek mintha kissé optimistább lett volna, mint manapság... lehet, hgoy ez csak nosztalgia, meg szépülnek az emlékek, nem tudom...

Névtelen írta...

Helló Gyu,

örülök a blogodnak, én is ajánlanék Neked egy zenekart, bárha Ayreont is hallgatsz, akkor őket is ismered.A nevük Seventh Wonder.Svédek, prog-rockot játszanak, a multivokálok az AORt idézik, az énekes hangja Joe Lynn Turnert idézi.